poniedziałek, 12 października 2015

Zadomowiona

Proces adaptacji przebiega bez zakłóceń :) Bella jest już  pełnoprawnym członkiem naszego stada.
Nawet została już przez kilka godzin sama i nie skończyło się to żadnymi szkodami- tylko trochę się na nas obraziła, ale szybko jej przeszło :))) Jak to wygląda wieczorem?
Nooo. posuń się trochę...
Możesz głaskać...a ja spojrzę w telewizor... chyba nasi strzelą???


Nie strzelili... !!!

 Tu jest zdecydowanie więcej miejsca ! I poprzewracać się można !!!
Tak teraz widzę, że trochę mało skromny ten nasz pies ! :))))

14 komentarzy:

  1. Ależ cudnie rozkokoszona na pierwszej fotce:).
    To co Bogusiu zostałeś wydziedziczona z kanapy? Donosisz kanapki i parówki i mozesz przycupnac na fotelu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotel też czasami zajęty jak Gospodarz się nie przesunie...! :)))

      Usuń
  2. Czarnulka nasza kochana! Mimimimimimi!

    OdpowiedzUsuń
  3. :))))))))))))) buzia sama się śmieje do tych zdjęć i Twoich opisów :)))))))))
    tak mi słodko na sercu... widzieć Bellę taką szczęśliwą!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż robić- ja tylko zapisuję to co ona "mówi' ! :)))

      Usuń
  4. Aż się moje pyszczydło uśmiecha na taką komitywę:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. A słodzizna nie próbowała jeszcze wepchnąc się do łóżka między Gospodarzy?

    OdpowiedzUsuń
  6. w końcu udało mi się poznać tę Domowniczkę ! co prawda na początek dostała swojego łakocia, ( ach te psie biszkopty działają cuda ) ;-) ale później na mizianie juz sama przychodziła :) jest cudna Mamo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego nie ma nowych wieści od Belli?
    Pozdrawiam Maks

    OdpowiedzUsuń
  8. witam się pieknie,
    pozdrowienia zostawiam

    Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej BDB! Gdzie to się podziewacie?
    pozdrowień moc przesyłam i ugłaski dla Pięknej :-)

    OdpowiedzUsuń